coilen Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 har en 940 som sliter dekk foran på indre kant. har stilt spissinga, men de sliter fortsatt. noen som vet hva eg kan skjekke???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 begge framhjula? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Du har nokk gjort det feil! det jeg med en gang kan konstantere er at du har senka bilen din! Hvordan har du justert dem?!.. tatt det for hånd/øye eller har du brukt laser målere på alle 4 hjula dine! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 hadde samme problemet selv. skrudde bare til styrestaget litt, jeg ;) men jeg har audi da, vet ikke åssen det er på volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 det er ikke bare å SKRU LITT! man skal ha det riktig! dette må du ha apparat til! send bilen din på forstillingskontroll! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 eg hadde den på forstillingskontroll med laser på alle hjula. har faktisk ik senka den=) så vet a faen va de kan vere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 hmm..da må det være veldig til camber da! men detta skal dem jo se på forstillings-kontrollen. Hva sier papira du fikk om camber på framhjula? hva er spissinga? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 det kan være alt fra slitne foringer til slitne bærearmer/endeledd som kan gjøre dette! HVa sa papira på forstillingkontrollen!? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Viss dekkene dine var skeivslitte fra før, vil du ikke klare å slite dem skikkelig, selv etter rett innstilt hjulstilling. Regner ikke med at du har slitte bærekuler, endeledd eller styrestag siden du nettopp har hatt den på hjulstilling. Viss du har fått gjort dette på et verksted ville jeg tatt med bilen tilbake og klaget. Sliter du på innsiden har du tydligvis for lite spissing på bilen. Dersom hjulene haller mye inn i overkant, må du justere på mer spissing for å kompensere. Hva ligger camber og spissinga på? Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Skift dekk. Som Mad Ass sier så vil du ikke klare å rette oppp et dekk som er skjevt slitt fra før Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 det er ikke bare å SKRU LITT! man skal ha det riktig! dette må du ha apparat til! send bilen din på forstillingskontroll! Funka som faen på meg da. målte med laser meds jeg justerte forran. Har ikke hatt noe problemer etterpå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 ja med LASER ja, men det hjelper ikke å bare skru i blinde som jeg oppfatta det at du gjorde Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Borkhus Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 det kan være alt fra slitne foringer til slitne bærearmer/endeledd som kan gjøre dette! HVa sa papira på forstillingkontrollen!? Hvis du har dårlige foringer og defekte endeledd så pleier døm å fortelle deg det før det blir justert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 ja med LASER ja, men det hjelper ikke å bare skru i blinde som jeg oppfatta det at du gjorde Hehe, sorry, var bare jeg som forklarte litt dårlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 stemer de var noen dorlie foringer til stab-staget, men de sa ikkje den pungen noe om. de beste er å skjekke ting sjøl;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg