gullerud Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hei, Noen som vet hvordan jeg bytter batteri i nøkkelen med sånn folde nøkkel og vanlig nøkkel til sentrallås? Finner ikke noen lokk jeg kan løsne. Evt er det mulig? hørt rykter om at nøkkelen må til skoda og omprogrameres for å bytte batteri og at dette koster 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_O_r_E Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hei, Noen som vet hvordan jeg bytter batteri i nøkkelen med sånn folde nøkkel og vanlig nøkkel til sentrallås? Finner ikke noen lokk jeg kan løsne. Evt er det mulig? hørt rykter om at nøkkelen må til skoda og omprogrameres for å bytte batteri og at dette koster 1500,- Vet ikke om den må omprogrameres men det er bare å trekke den fra hverandre. Holde 2 fingre på lås opp knapp sida, å 2 fingre på lås igjen knapp sida. åsså trekker du barefra hverandre. Dette gjelder foldenøkkel Siter 2007 Mazda 6 2.0D 2012 Peugeot Partner HDI EMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaLLiNGeN Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Det er riktig som Tore sier, bare å dra den fra hverandre. En grei howto med bilder finner du her: http://www.riskin.org/vwkey/ Det er ikke nødvendig med noen omprogrammering ved skifte av batteri i fjernkontrollen til en 2002 Golf IV, så jeg regner ikke med at det trengs på Skoda heller. Siter For tiden (utrolig nok) uten bil ;) [x] Golf TDI, Impreza GT, Vectra 2.0i, Jetta 1.8, 626 GLX m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullerud Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 tusen takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg