lkm83 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Tilgi meg visst det finnes andre tråder om dette emnet, men har ikke funnet noen svar på mitt spørsmål. Har en 1.8 quattro avant 99 mod der det lyser SERVICE! i displayet når jeg starter bilen. Etter noen sekunder lyser det OK. Men jeg vil gjerne ha bort dette service varslet, noen som vet hvordan jeg gjør det? På forhånd takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 du kan slette den ved å bruke 2 knapper:) hold inn denne kilometertelleren, start bilen mens du holder denne inne, da kommer det opp mld, skru deretter klokken tilbake, eller så må du holde ut klokkeknappen i par sekund, så forsvinner denne feilmlden:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lkm83 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Det kommer ikke opp noen melding når jeg holder inne knappen til kilometertelleren og starter bilen. Det kommer opp fire nuller visst jeg holder inne knappen til kilometertelleren og trekker ut klokkeknappen.. Men meldingen er der fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lkm83 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Fant ut av det:) Endelig er meldingen borte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 og hva var det du gjøre da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg