Gjest Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Jeg brukte framre del av m90-aksling og fikk korta inn den 90mm. Passa bedre enn orginalt trur jeg :P (skulle ikke vært mange mm lenger, før det hadde butta et sted! Hehe.. Også bruke jeg mellomaksel-oppheng fra 940, ettersom det er mange ganger bedre enn det jalla greiene som sitter orginalt på 240 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jikopara Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 hei noen som vet hva som kan være galt når jeg kjører bilen i 1time så henger turtalle seg akurat som den gir gass selv trenger noe tips.. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Hva faan? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 HAHA hva har det med M90 i volvo 240 å gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 vis det blir prob med plass så vet jeg om en vis miagye som chopper :D blir fett til helgen ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 chopp-it, hai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg