ford_fan Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Neste sommer får jeg en golf 3, 1.6 liter. Hvordan får jeg mest hester ut av den med ca. 10-15.000 tusen til trim. Effektannlegg og luftfilter og sånt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by ford_fan Neste sommer får jeg en golf 3, 1.6 liter. Hvordan får jeg mest hester ut av den med ca. 10-15.000 tusen til trim. Effektannlegg og luftfilter og sånt?? kjøper vel ikke en 1,6 for å trimme.... i verste fall får du selge den og spandere på den de 10-15 lappene og kjøpe deg en litt sprekere en...... ell bruk pengene på plastikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_fan Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 jeg får den av mor skjønner du... Skal ha en bedre etterhvert men skal bruke litt penger på golfen først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 da kjøper du deg som du selv sier. filter,effekt, og chip visst det finns, litt snax å div annet for resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Er veldig lite å tjene på den motoren effektmessig. Da hadde jeg heller styla. Kjøpt felger, senkesett, eksos, stereo, soting osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_fan Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Ok. Jeg skal ha luftfilter og effektanlegg for litt rå lyd, men skal bruke mesteparten på dvd, felger, anlegg og styling. Blir nok en mer ''motorisert'' bil etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by ford_fan jeg får den av mor skjønner du... Skal ha en bedre etterhvert men skal bruke litt penger på golfen først ikke verst og få en 3er golf da :) power filter og effekt anlegg så blir det tøft.. chip er nok bortkastet hvis du i det hele tatt får det til den motorn. men som sagt.. felger, senke sett litt plastikk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 75 eller 100 hk? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_fan Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 det er sikkert 75 hk. drar helt greit men ikke noe monster akuratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by ford_fan det er sikkert 75 hk. drar helt greit men ikke noe monster akuratt Oki, fra 96 og oppover er det 100hk så da har du sikkert en eldre en. Men grei første bil. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_fan Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 det er 1997 modell så da er det vel 100 hk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by ford_fan det er 1997 modell så da er det vel 100 hk da Yepp, sku væra det ja. Går greit nok den da. :D :cool: Få på et komplett senkesett og du kan kjøre fælt. ;) Er det GL+ versjonen? Eneste jeg hadde giddet å kjøre med motoren er å borre hull i luftfilterboksen. Får litt mer lyd. Jeg gadd ikke gjøre mer med den jeg hadde. Brukte heller penga på styling og anlegg. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Oki, fra 96 og oppover er det 100hk så da har du sikkert en eldre en. Men grei første bil. :) TØV. har selv en 1997 modell som har 1,6l med 75 heser!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ok. Jeg skal ha luftfilter og effektanlegg for litt rå lyd, men skal bruke mesteparten på dvd, felger, anlegg og styling.Blir nok en mer ''motorisert'' bil etterhvert. Skal du ha alt det du sier her for 10-15000? Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal du ha alt det du sier her for 10-15000? Hehe.. må mangle en 0 der... :hammer Får bra felger eller og anlegg eller styling kanskje... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg