Corsa gsi Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Har en 94 corsa c14nz som nesten ikke går fremover. vurderer et motorbytte, og lurer på følgende...: Er det noen av de litt større motorene som passer rett nedi? hva eventuelt må byttes i tillegg? Tenkte på motorer som x14xe eller x16xe? Håper noen kan gi meg noen tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har en 94 corsa c14nz som nesten ikke går fremover. vurderer et motorbytte, og lurer på følgende...: Er det noen av de litt større motorene som passer rett nedi? hva eventuelt må byttes i tillegg? Tenkte på motorer som x14xe eller x16xe? Håper noen kan gi meg noen tips... Bumper denne da en kompiss av meg fikk regreimras i går :P Så i tillegg til oljelekkasjer og diverse annet trøbbel går vi for en ny motor istedet! Noen som kan si meg en plass de selger motorer av type C14NZ? Eller eventuellt andre motorer som passer rett inn? På forhånd takk :) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg