Scoot Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Har hørt at man kan bestille kabel fra america, som går fra usb til bilen, og så laste ned wagcom (på torrent). Noen som har prøvd dette?? Noen som vet hvordan man får tak i kabelen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hvis du bare staver det riktig, vil du bli overrasket over hvor mye man kan finne med søk-funksjonen og google ;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Så istedenfor bare å nevne at han skrev det feil, så kan du vel også si at det heter VAGcom da? Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Kanskje jeg burde søke det opp for ham også? Hvis han kjører Audi bør han være i stand til å finne ut av det selv. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=320300171537 her er det løsning:)jeg har kjøpt omtrent det samme,funker gull:)selve programet fikk jeg et annet sted.du får jo programet med på kjøpet(vag com 311.2) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 evt http://www.bildiagnosebutikken.no Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoot Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hva kan man gjøre med denne? noen kule funksjoner?? kan man f.eks lese av turbo trykket? Er det read only eller kan man justere ting med den oxo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Dette firmaet som lager det http://www.ross-tech.com/ Jeg kjøpte min direkte derifra. Kjapp ekspedering og har spart meg noen tusen i verkstedbesøk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg har kjøpt usb til obd2 interface på ebay fra UK. Så billig som denne kabelen var det ikke, men ekstremt grei pris. Modellen heter ELM327 tror jeg det var. den selges her i norge også. Dersom du har kabel og rett programvare kan du gjøre mye kult. både read og write. Jeg må ut med ca 400 for mitt, som fremdeles ligge i den fordømte tollen i oslo!"!# Når verksted snakker om at diagnose verktøy koster opp i 100 000 kroners klassen så regner jeg med at det er snakk om programvaren og det som følger med der av support, opplæring osv... for det er i bunn og grunn kun en seriekabel mellom en PC og bilen, og i dette tilfellet serie til USB kabel. Grunnen til at jeg kjøpte gjennom ebay i UK er at det blei over dobbelt så billig som å kjøpe tilsvarende vare i norge. 400 kronene er jo inkl. toll/moms og frakt. og det er en piss i sjøen i forhold til hva du får. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 får jo ny typen cag-com nå til 1000kr her i norge da.. vag tacho v2.2 tror jeg den heter.. den kan du kode nøkler, justere km stand, lese feilkoder. lese/skrive eeprom. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg