Monthy Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 hei er på jakt etter noen som selger dekaler i norge. helst på nette. fant noen sider men de har ikke det jeg er ute etter. jeg vil bare ha mer eller mindre sølvfarget dekal tape. ca. 1" bredt og et par meter langt. tror ikke det er noe voldsomt dyrt men er irreterende når man ikke finner det. takker for svar / hjelp :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Jeg kjøpte meg en gang en rull med vinyltape av skikkelig god kvalitet for å lage meg streamer av. Rullen var ca 5" bred og 3m lang. Og den ble kjøpt hos en hobbyforretning, denne folien er av den typen som brukes på modellfly. Og fåes i alle mulige farger. Den kan varmes, strekkes og formes, og når den sitter så sitter den! Nå er den hobbybutikken jeg handlet hos nedlagt, men det er bare å spørre der de selger modellfly. Man kan også få folien på bredere ruller om man ønsker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 du kan jo alltids høre med http://www.autodeko.com Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 takk for gode svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg