Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Er en grunn til det ;) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Er en grunn til det ;) Oftest er det en grunn.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Oftest er det en grunn.. :) Sant det.. Menne, føler det er for personlig til å yatte om her :) Du kan sende en pm hvis du lurer ;) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Kommer de frem til noe i tråden til Bead-Lock eller er det evigvarende ongoing diskusjon..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Sant det.. Menne, føler det er for personlig til å yatte om her :) Du kan sende en pm hvis du lurer ;) Så blid du er i dag da? I går var du vel ikke like blid ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Er alltid blid jeg :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hva syns dere om disse på forden? Jeg får vel ta en ps mod :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 18 det der? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Er alltid blid jeg :) jupps..nesten alltid.. :D Hva syns dere om disse på forden? Jeg får vel ta en ps mod :D http://i100.photobucket.com/albums/m20/escossie500/sportsday034.jpg Plastikkfelger? :) Så ut som sluket på Frognerbadet nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Synes de ikke skal på. Skal du kjøre rally-look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hvite felger er fett på bilen til rune da : ) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jeg testa noen mørkegrå felger.. Ble ikke bra med felgen fremme, pga dårlig vinkel. Men så kult ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Fyfaaaaen så jeg gleder meg til i morgen :D:D:D:D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Plastikkfelger? :) Så ut som sluket på Frognerbadet nemlig.. Porselen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jeg testa noen mørkegrå felger.. Ble ikke bra med felgen fremme, pga dårlig vinkel. Men så kult ut da! Go for it! Var enda bedre enn hvite :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg