Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 jøss trudde du så på kamp jeg marius Kameraten min sovna, og jeg gadd ikke gå alene;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Bruuuun under neglen:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hahahahhahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 ti hi :D var ikke det værste bilde av meg igrunn - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Kameraten min sovna, og jeg gadd ikke gå alene;) Heftig dag i r*nkeklubben vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Fordi vi er glad i deg :) Ekstra glad i deg nå, fordi vi syns synd på deg som går på samme skole som Mette-Marit.. Hehe, det varmer :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Heftig dag i runkeklubben vennen? Ja... Ble en heftig ronkering... Klubbrekord i dag:) 14 mann i ring;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Ja... Ble en heftig ronkering... Klubbrekord i dag:) 14 mann i ring;) Pleier vel bare være 11 mann, en ball..og kø mot mål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Mer Stian? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Pleier vel bare være 11 mann, en ball..og kø mot mål? Trodde det var vanlig med brødskiva i midten jeg? Det de forteller på diverse radiokanaler, at alle gutter runker sammen med en brødskive i midten man skal komme på som må spises av en. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Pleier vel bare være 11 mann, en ball..og kø mot mål? Ja, men ble ekstraomganger, så vi slengte inn de 3 innbytterne uten å ta ut noen:) Men en fikk strekk i armen, så han fullførte ikke;) Så var bare 13 som fullførte:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Trodde det var vanlig med brødskiva i midten jeg? Det de forteller på diverse radiokanaler, at alle gutter runker sammen med en brødskive i midten man skal komme på som må spises av en. Kebab uten dressing:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hehe, det varmer :) Er du sulten, tørst, sliten, trøtt, eller bare i manko på penger til ny bil? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Er du sulten, tørst, sliten, trøtt, eller bare i manko på penger til ny bil? :) Akkurat nå er det sistnevnte som er største problemet gitt. Hadde jeg klart å spare penger hadde jeg hatt råd for lenge siden, men den gang ei. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg