henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hei al3x..du er litt kjent i Oslo? :) Jeg kan vel gjøre oljeskift på sånn drop-in steder som f.eks den ved Jet ved Ullevål sykehus? Eller hvor pleier man gjøre det om man ikke gjør det selv (hvilket jeg har ingen intensjon om..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Al3x kan sikkert gjøre det for deg for en kald cola :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Skal aldri verden ha meg billig replica-møkkfelger igjen. Satan så lett det blir riper og steinsprutskader i sånne felger, enda jeg har behandlet dem som det skulle være mine barn. Min bil har seff originale alu-felger, ikke noe fake her nei. Selv reservedekket er samme felg ;) Men blir utroooolig fort riper/merker..og sprakk en i fjor vinter. (Det var forøvrig ikke min skyld at den sprakk!) Kunne ønske de var litt mer solide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Når naboen er i familiemiddag, banker kona, tørrtrener på å lage barn, er på jobb, trener, eller på ferie, og nettopp du trenger hjelp med VAG-COM, er det praktisk å ha en selv ;) Du er så praktisk anlagt! Og morsom ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Al3x kan sikkert gjøre det for deg for en kald cola :) Han har allerede tilbudt seg å bytte parklyspære uten at jeg må trekke nummerlapp på Lefdal ;) Snill han så.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Du er så praktisk anlagt! Og morsom ;) Du er mindre praktisk anlagt, og mystisk. Min bil har seff originale alu-felger, ikke noe fake her nei.Selv reservedekket er samme felg ;) Men blir utroooolig fort riper/merker..og sprakk en i fjor vinter. (Det var forøvrig ikke min skyld at den sprakk!) Kunne ønske de var litt mer solide.. Den som hadde hatt råd til orginale RS6-felger :yummy: 30000,- for felger har jeg ikke på en bil som koster 70000,- Han har allerede tilbudt seg å bytte parklyspære uten at jeg må trekke nummerlapp på Lefdal ;) Snill han så.. :) Fyfean, er det noe jeg hater så er det Lefdal på alnabru. Kølapp meg her, kølapp meg der.. Og lageret er jo helt tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Og folkens, P3 nå! Oneliners hos Radioresepsjonen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Er den ja. Fikk en sånn i går :) Hvorfor i helvete gjør de det så vanskelig å ha mini usb i enden, og ikke usb? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Du er mindre praktisk anlagt, og mystisk. Mystisk faktisk.. Mindre praktisk anlagt er vel damer generelt, så det er jo ikke fullt så mystisk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 henne: de fleste verksteder tar sånt. Vet at noen Statoil stasjoner også gjør det :) Men kan alltids fikse det jeg å ( : Rune: min er med vanlig usb Ble sånt svar nå, orka ikke multiquote med iphonen - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 de fleste verksteder tar sånt. Vet at noen Statoil stasjoner også gjør det :) Men kan alltids fikse det jeg å ( : Hihi..du er snill! Men selvfølgelig kan jeg ikke bruke deg som audislaven min ;) Selvom det unektelig hadde vært morsomt! Med en liten audislave altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hehe ^_^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=522017 Sjekket hva de skulle ha for diplom.is $374 Men kanskje billigere direkte på .is sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Alex, link meg den du kjøpte da :) Vil ikke ha miniusb.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=522017 Sjekket hva de skulle ha for diplom.is $374 Men kanskje billigere direkte på .is sidene? Skulle kjøpt hennig-olsen.is :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg