al3x Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 BITCHFIGHTTTt Idiotiske kommentarer er greit nok til tider, men blir for drøyt å rakke ned på andres smak når ens egen ikke er noe bedre. Edit: Og ja, jeg ser ironien i at jeg gjør akkurat det samme nå, men det er for å få frem et poeng. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 La oss kose og være venner :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Aldri sagt jeg liker A8 felga, sa jo til deg at jeg kun hadde de midlertidig, fordi jeg fikk de med i en sweeeet deal. Men ellers er både RS4 og RS4 II oppbrukt. Men når det er snakk om hva som ser bedre ut, mener jeg klart RS4 ser best ut. Og når det kommer til å angripe deg personlig for de felgene du har -blir det helt feil. Jeg mobber kun dimensjonene :) (Og ja -jeg vet jeg har 17"...) Og jeg vet jeg ikke har dårlig felgsmak ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jaja, ikke alle som kan være så perfekte og alt vitende som deg vettu Rune. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ingen deal som inkluderer at du tar imot A8-felger er en god deal. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jaja, ikke alle som kan være så perfekte og alt vitende som deg vettu Rune. :( - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 :hailvw .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ingen deal som inkluderer at du tar imot A8-felger er en god deal. Joda, tro meg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jaja, ikke alle som kan være så perfekte og alt vitende som deg vettu Rune. No hard feelings baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Happy go lucky. Jeg har vært ute og spist middag med mennesker jeg kan både fornavn og etternavn på. Og av en eller annen grunn så var det dritkaldt ute. Krangler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Har du til vane å bare kunne et av navnene til folk du er ute og spiser med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Har du til vane å bare kunne et av navnene til folk du er ute og spiser med? Kanskje ikke..men det har skjedd :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sett nyhetssending med hologram før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Har lest VG jeg og.. Kult at det var norsk selskap som stod bak det da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Henne, dette har du ventet lenge på!! Min neste bil blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg