Sandmo Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 NOK et fint utgangspunkt.... Og jeg har ikke penger før om noen månedeeer ..henger meg snart jeg Ikke feil nei;) Penger er jo alltid et problem... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Ikke feil nei;) Penger er jo alltid et problem... Tja, trenger jo 100k til :p Men, banken hadde velvillig lånt meg det, om jeg hadde fått ny stilling snaart. Men det skjer vel sikkert ikke før juni, eller værste fall august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hehe:) Det årnær seg til slutt;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 NOK et fint utgangspunkt.... Og jeg har ikke penger før om noen månedeeer ..henger meg snart jeg Kjøp deg en 1.8T FWD og bygg om til Quattro da :) Finner delene brukt for ikke en så alt for høy sum, er ikke så vanskelig. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 sov godt da, barna mine :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hege, hvis jeg tar den årlige dusjen min nå... Kan du gjøre meg en tjeneste og stikke noe i rompa mi?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Kjøp deg en 1.8T FWD og bygg om til Quattro da :) Finner delene brukt for ikke en så alt for høy sum, er ikke så vanskelig. haha, gidder ALDRI verden å gjøre det. Alt for mye jobb til at det er verdt det.. Min neste bilen skal være ordentlig gjordt, og strøken... Må vel uansett kappe i B6 karosset også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 God morgen Espen:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 vidvinkel morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Artig:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hege, hvis jeg tar den årlige dusjen min nå... Kan du gjøre meg en tjeneste og stikke noe i rompa mi?:) Nei, be Knut. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 vidvinkel morro! http://i136.photobucket.com/albums/q171/brunerune/test1-1.jpg http://i136.photobucket.com/albums/q171/brunerune/test2-1.jpg Fine bilder du tar Rune, men kunne vi sett det var vidvinkel om du ikke sa det? Jeg er mulig dum... Du så forresten ikke spm jeg spurte for noen sider tilbake. :rolleyes: ....Hvilket var: funnet noen leilighet ennå? :) Kan du ikke dele prospekter du evt drar og ser på med oss da. Jeg vil gjerne uttale meg skjønner du. :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Artig:) Du er artig. Mye eksamensstyr igjen før du går i hvilemodus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Nei, be Knut. :D Han kan vel ikke sette sprøyter?:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Du er artig. Mye eksamensstyr igjen før du går i hvilemodus? 4 to go:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg