Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Morn ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Jøss, det var en sjelden kar å se:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hehe, jepp. Har jobbet såpass nå at jeg ligger litt frempå. Så da er det bare å slække her litt. Forresten: Noen som er interessert i en IPhone 2g 16gb med defekt home knapp? Skal få den for 1000 bøkks. Koster 800 å fikse knappen hos tekniker24. Han er ganske kjekk kar, har brukt han før. IPhonen har også gullramme, om det er verdt å nevne. Og ripefri skjerm. Så nå kan folk gjøre et kupp å ha en tipp topp iPhone til 1800kr! Bilder kan skaffes om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Kan du ikke bare slenge ut et bilde eller to da?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei på du Rune :) Koselig å se deg :m'm: Marius, hva skulle egentlig Knut i Trondheim? Det fikk jeg nemlig aldri med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei på du Rune :) Koselig å se deg :m'm: Marius, hva skulle egentlig Knut i Trondheim? Det fikk jeg nemlig aldri med meg... Han skulle besøke noen kamerater som hadde tatt til vettet og flytta fra Lappland:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Tror jeg:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Tror jeg:op: Det høres logisk ut... For å dra så langt etter brød ville vært tragisk... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Kan du ikke bare slenge ut et bilde eller to da?:) Orker ikke ta bilder da jeg er på jobb, thats why. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei på du Rune :) Koselig å se deg Hepp hepp, kjekt å "se" deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Det høres logisk ut... For å dra så langt etter brød ville vært tragisk... :D Ja, men så må du ikke glemme at det faktisk er ca så langt mellom hvert hus der oppe... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Orker ikke ta bilder da jeg er på jobb, thats why. :) Du er sløv:) Hadde jeg ikke akkurat kjøpt meg telefon, skulle jeg vurdert det:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Nystekte baguetter med kokt egg:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Har du planlagt formiddagen på dass Marius? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Har du planlagt formiddagen på dass Marius? Alltid planen min det;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg