al3x Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 skal vi ta den opp på msn eller pm hvis du mener at vi forstyrer andre her? poenget at vi(begge 2) skal skjønne det og det hjelper ikke at vi gir blaffen og lar det være og sånt skal skje en gan til Jeg har ingen interesse av å ta det videre med deg. Jeg får ikke noe ut av det hvis det er det du tror. Jeg har lagt saken død, kan ikke du bare gjøre det å? Som sagt så gidder jeg ikke å diskutere mer. End of story, case closed, og så videre... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 <--- Der har du det;) ok,hehe.et stykk unna men dere kommer på noe treffer i oslo eller østfold? jeg er bare nysjerrig for å veta om jeg har sett noen av dere før eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 jeg tar opp en sak med noen som kaller seg alex her..enn du..hva kan jeg hjelpe deg med? Jeg spurte deg et saklig spørsmål. Hvorfor stiller du et sarkastisk spørsmål tilbake da? Poenget er at du bare har glefset etter andre i 90% av innleggene dine her i tråden. Er det noen grunn til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ok,hehe.et stykk unna men dere kommer på noe treffer i oslo eller østfold? jeg er bare nysjerrig for å veta om jeg har sett noen av dere før eller Meg har du ikke sett, har vært dårlig med treff på meg...:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ok,hehe.et stykk unna men dere kommer på noe treffer i oslo eller østfold? jeg er bare nysjerrig for å veta om jeg har sett noen av dere før eller Jeg har ingen interesse av å ta det videre med deg. Jeg får ikke noe ut av det hvis det er det du tror. Jeg har lagt saken død, kan ikke du bare gjøre det å? Som sagt så gidder jeg ikke å diskutere mer. End of story, case closed, og så videre... ok,vi stenger saken her og ferdig med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ok,hehe.et stykk unna men dere kommer på noe treffer i oslo eller østfold? jeg er bare nysjerrig for å veta om jeg har sett noen av dere før eller vacn pleier å ha treff på Rudskogen på sensommeren! :m'm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Meg har du ikke sett, har vært dårlig med treff på meg...:op: ok,det er så mange fine ider på sånna treffer.man må innrømme at man blir noe ganger insprirert av yngere gutter på sånna treffer,jeg er ikke så gammel heller..er 29 men det er fortsatt mye å lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ok,det er så mange fine ider på sånna treffer.man må innrømme at man blir noe ganger insprirert av yngere gutter på sånna treffer,jeg er ikke så gammel heller..er 29 men det er fortsatt mye å lære Hehe:) Lære gjør man alltid...;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 vacn pleier å ha treff på Rudskogen på sensommeren! :m'm: du har vært der eller? heter den ikke rødskogen eller jeg bommer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 VACN hadde treff på Stovner forrige vår, sikkert noe lignende i år å. Ellers har de treff på Våler også til sommeren. Så er det jo diverse småtreff (streetmeets osv) i Oslo området og Gatebil treffene da (på Våler og Rudskogen bla). - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 http://www.rudskogen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hehe:) Lære gjør man alltid...;) ok,jeg pleier ikke å spøre mye av andre folk..undersøker dem hos firmaer eller verksteder jeg kjenner til men la meg ta opp en tema med deg..jeg skal bruka sånna led kit til speedometeren til en clk og de mener at jeg må bruke resistant.men vett du om det finnes noe led pærer som passer de originale pærene som sitter bak speedoen ..audi eller mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 VACN hadde treff på Stovner forrige vår, sikkert noe lignende i år å. Ellers har de treff på Våler også til sommeren. Så er det jo diverse småtreff (streetmeets osv) i Oslo området og Gatebil treffene da (på Våler og Rudskogen bla). er du fra stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 er du fra stavanger? Nope, aldri vært i Stavanger. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg spurte deg et saklig spørsmål. Hvorfor stiller du et sarkastisk spørsmål tilbake da? Poenget er at du bare har glefset etter andre i 90% av innleggene dine her i tråden. Er det noen grunn til det? forklar det litt enkelere sånt som jeg kan skjønne den! norsk er ikke mitt morsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg