Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Skal vi ta en gåte på alderen? (Det er jo artig!) Kan jo begynne med å la de som er her tippe, før vi starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Skal vi ta en gåte på alderen? (Det er jo artig!) Nei! Fortell..ingen gåter...Hakke tid til sånt, det er jo natta snart ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Tipp da. Så skal jeg gi deg noen veldige gode hint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 23? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Tipp da. Så skal jeg gi deg noen veldige gode hint! Jeg tipper du ikke hadde passert seksuell lavalder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 23? Feil. Jeg tipper du ikke hadde passert seksuell lavalder.. Det var snakk om en måned eller to. ---Kos dere--- Jeg er eldre en både bøgungen og Stig, men yngre enn Rune. Jeg debuterte før snittalderen for gutter i Norge. Alderen min er mellom 9-12 år yngre enn deg, Hege. (Du kunne vært moren min på en god/dårlig dag) Beastie Boys, Whitesnake, Kim Wilde, og Michael Jackson kunne man høre i bakgrunn på radioen mens jeg ploppet ut av fødehølet på min kjære mor. Jeg ble født på en søndag. -------------- Dette over her skulle være nok til å finne ut når jeg er født ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har pusset tenner.. Natter snart jeg.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Du må jo teste gåten først!? :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Men Espen.. Jeg debuterte ikke før etter jeg ble myndig.. Så du ville høyst vært 15 år. Actros derimot... kunne jeg ha laget :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Du må jo teste gåten først!? :( Du var 15 år...snart 16.. sånn roughly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jamen, det er sett borti fra din debut. Målet med gåten var jo å finne alderen min pdd, ikke når jeg debuterte x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Født i 1988 da? :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Stemmer det Alexander! Ble det for lett når jeg sa jeg var født en søndag? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jamen, det er sett borti fra din debut. Målet med gåten var jo å finne alderen min pdd, ikke når jeg debuterte x] Glemte det helt, ble mer opptatt av når du debuterte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ble det for lett når jeg sa jeg var født en søndag? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg