henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ha en strålende dag folkens;) Takk det samme, jeg skal noe jeg ikke syns er så festlig på formiddagen. Men resten av dagen blir fin.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jada, går ganske bra det. Blir vel å dra med seg lillebror på byn til høsten når han er gammal nok ^^ Er han bilinteressert som deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Knut fikk ta til takke med fitte;) Du pleier vel ikke snakke sånn? Hvis ikke om Marius sin kropp.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Uansett, denne er bedre ! Morsomt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Er han bilinteressert som deg da? Ikke like mye. Men han prata om å kjøpe S4 her om dagen da, så det går fremover ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jada, går ganske bra det. Blir vel å dra med seg lillebror på byn til høsten når han er gammal nok ^^ Oh, nedtur! :( Vil det si under 16? Ja, et stykke under;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ikke like mye. Men han prata om å kjøpe S4 her om dagen da, så det går fremover ;) Kan vi bytte bror? Min snakker om Sierra:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Kan vi bytte bror? Min snakker om Sierra:( Vel, han prata om 240 en stund, til jeg trua med å brenne den opp så fort han kom rullende med en :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Vel, han prata om 240 en stund, til jeg trua med å brenne den opp så fort han kom rullende med en :P Det gjorde faktisk min og:( Men jeg slo han:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Kan noen bytte bror med meg? Bruttern min tror jeg ikke klarer å starte en bil en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Kan noen bytte bror med meg? Bruttern min tror jeg ikke klarer å starte en bil en gang. Haha:) Min nekter å øvelseskjøre, men ser på sierra hele tia:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Lurer på hvordan det hadde vært å ha en bror jeg.. Har bare en søster :) Som kjører Volvo *yikes* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har Alexander gått og lagt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Går klokka mi for fort eller for sent? ... Noen som vet eksakt tiden? (på minuttet, og så sammenligner jeg med kl på BF) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 *kremt* googlet det http://www.timeanddate.com/worldclock/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg