Corfic Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Selger et par med røde og hvite baklykter til golf 3 (bilde) Har også et sett med de orginale baklyktene + de orginale fromtlysa og blnlys med de tåkelys platene Har side blikere også Tenkte meg ca 1400 får de røc og hvite baklyktene Kom med bud på det andre... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Koffor skal du selge de nå? har du ikke nettop kjøp de da? ka du no skal ha deg då? Er vel litt intrisert, da LED baklysne mine kan ta sin tid med... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Trenger litt penger nå... Lyktene er som Golf 3 GTD Special sier, nesten helt nye og helt strøkene Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Koffor skal du selge de nå? har du ikke nettop kjøp de da? ka du no skal ha deg då? Er vel litt intrisert, da LED baklysne mine kan ta sin tid med... Kjøp de! Syns de var feite eg! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 ^ Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Corfic Du har ikke bilde av de baklyktene i mørket??? Hadde vært artig å sett om de ser annerledes ut en orginale... Mvh Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 skal se om jeg får tatt Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg