Slettet konto Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Heisann Nettop kjøpt meg en strøken golf 3 1992 mod. Det jeg da lurer på er hvordan du demonterer for å få skifta lyspærer i dashbordet. Er noe drit når det er mørkt og jeg bare ser halve instrumentbordet (rpm) og nesten ikke hvor fort jeg kjører. Gjerne legg ved bilder hvis noen har. På forhånd takk. Mvh Oskar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M----M Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Mener det ligger full forklaring på dette i D.I.Y tråden, så det er bare å lete litt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 takker for svar :) klarer ikke helt å finne det, har du mulighet for å linke meg så hadde dette vært toppers =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 skal gjøre det samme snart :) http://www.bilforumet.no/golf-iii/62527-d-i-y-do-it-yourself-tr-d.html hvis du scroller nedover på siden, så ser du hvordan du tar ut instrument panelet :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 noen som veit hvordan pære som skall brukes? jeg har mistet lysa i km & klokke og turtellersiden, hadde vært fint og visst hvordan pærer som skall brukes så jeg slepper og ta det opp, sjekke pærer, skru de sammen og dra og handle pærer og så demontere igjenn :S hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks2k Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Trur det er på turtellern sitter det vell en 2W T1 pære om jeg ikke tar feil ;o den bak klokka er jeg ikke sikker på ,men er vell i samme slaget som den andre pæra( med samme sokkel og skit?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hmm, åssen ser en t1 pære ut a? :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 er vel de minste innstikkpærene du kan få tror jeg. de som er kun glasspære uten plastsokkel. de er veldig små om jeg ikke tar feil.. mener jeg har slike pærer i angeleyesen i min bora(16 pærer sådan hehe ) Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 du david, jeg har ett forslag, ettersom jeg ikke har så veldig stor bruk for bil i helga så demonterer jeg i morgen, altså i dag etter nattesøvnen, så poster jeg hva pærer du trenger? :) Har du lysst så kan du jo google litt etter hvite instrumenskiver og poste til meg? Er dashen først av så hvorfer ikke modde litt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 det er sokkelpærer som er loddet så de kommer ikke løse med bare glass. husker ikke hva de heter men 2W T1 høres kjent ut Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Tok en kikk bak instrument panelet mitt i går, for å bytte pære, men pæra hadde bare ikke skikkelig kontakt, så bare vrei litt på den så funka det :).. Og det var ikkeno problem å få ut instrument panelet. bare litt trangt.. 4 skruer så er det ute :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg