Go-carter Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hei! Kjøpt en varebil som hoppa over EU i mai.. men ble godkjent igjen nå forleden uke. På bilen står det blåe oblater, men ifølge 2282 så er det ingen skyldig årsavgift på den, og jeg venter egentlig barepå det nye vognkortet i posten... Spørsmålet er: Hvem kan jeg henvende meg til i Vegvesenet for å få utstedt nye oblater? og; Neppe særlig smart å kjøre rundt på blåe oblater, selv om avgift er betalt? Takker:) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Er ikke så lurt nei. Mange sjekker opp om årsavgiften er betalt, men endel klipper først og spør etterpå, er jo ikke akkurat deres problem.. :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Dra på jessheim så skriver de ut oblater med en gang hvis alt er i orden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 eller ring til jessheim. ringer du de i morgen før ca 12 så har du de på torsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Politiet spør alltid først før de klipper skilt, tipper Statens Vegvesen og Tollvesenet gjør det samme. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Tusen takk, nå redda dere helga :) Telefon til jessheim i mårra! ;) Mangler bare at jeg står på oppkjøringapå fredag, så.. :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg