andyskog Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Har en vectra 2000 med irriterende stygg litt kvass lyd i eksosen. Står orginal eksos på bilen, som eg nå har mekket litt om for å bli kvitt lyden uten hell. Er det noen som har erfaring med dette?? evt noen som har eff.anlegg til salgs?? Blir eg kvitt lyden om eg skifter til eff.anlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 eff.anlegg med grenrør så er du nok kvitt den lyden! :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Oki, det er det som må til for å få litt gromlyd ja... Har du noe godt tips på hvor eg får tak i det, evt ca pris på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 huff... Skal du ha til vectra med stiv aksel så passer det ikke fra calibra da ALLE calibra har delt aksling.. Så kun vectra 4x4 og 2000 utgavene som har delt å passer overens med calibra. Har ett nesten nytt mongoose anleg som er i rustfritt til salgs da. 4500kr med sports katte. ny pris 9000kr. brukt 3mnd. så, se etter calibra eff.anlegg? :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 JA, stemmer det, calibra har samme også... Er det noen som har noe slikt for salg her da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Har ett nesten nytt effekt anleg til Vectra med delt bakstilling. altså 4x4 og 2000. Det som gjør lyden som er trå, er att innmaten i lyddemperne brenner løs å da får du den standard knitre lyden. grenrør sitter det jo orginalt på c20xe.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg