volvo240_2 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Litt info om hva som egentlig har skjedd i det siste :P hehe har tatt ut motor og satt i ny for en god kamerat av meg.. Fått hjelp fra en annen og det skal sies ;) Litt bilder a det som har skjedd ;) Her var det tommt! :O Her står den "nye" i som er overhala osv... Bilen har alldri gått så stille noengang den tror jeg :P hehe Bilde a meg æw! Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Kommer seg nå du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Skjer lite her om dagen... Har fått litt annet å gjøre å i disse tider... :P hehe Men kommer oppdatering til helga.. Har fått handlet mere sparkel osv så får vel jobba litt til helga.. Fri fra skolen på fredag så får jobba da ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hatt noe prøvegreier på skolen i dag så blei tili færdig... Var vel færdig sånn ca 10 tia.. så kom jeg hjem hadde jeg jo glemmt nøkler til å komme meg inn i huset :P men hadde nøkler til garasjen så da varre bare å fyre opp å jobbe litt istede :P hehe Mens det ble varmt tok jeg å slipa ramma til grillen og la et lag med primer over så slipa jeg klar skjermen til sparkling.. Når det ble varmt tok jeg å la et lag med sparkel på skjermen :) Et lag med primer Skjermen med 1 lag sparkel Pakkningspasta kjekkt å ha! (merka vi når vi holdt på med den stasjonsvogna :P ) så det måtte jeg kjøpe for å ha liggende ;) Div M4/M5/M6 bolter, muttere, skiver osv Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Fikk taki noen billige instrumenter med ramme så måtte bare kjøpe :P hehe Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dårlig me komentarer :S Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 fint prosjekt det her:D mye ga du for målerne ? fikk du med givere og sånt ? Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er ikke givere til noen av disse ;) Ga 400,- Svenske for allt sammen ink frakt ;) Mener det er rett over 300,- norske... Men har interessen for målerer så måtte bare ha disse :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er ikke givere til noen av disse ;) Ga 400,- Svenske for allt sammen ink frakt ;) Mener det er rett over 300,- norske... Men har interessen for målerer så måtte bare ha disse :P fikk dem billi da:) jeg ga 500 for turteller,volt,oljetrykk mener jeg uten givere..... interessen for målere har jeg og så jeg måtte bare ha dem...:D Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Synes ikke det var ille pris med tanke på at det var med ramme og allt sammen :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 nee kansje ikke mn de er veldig billi på ebay og i sverige:P Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er ikke så ille priser på ebay har jeg sett ;) men stress å betale å sånt tror jeg... er ikke så data kyndig :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 en rask tur innom garasjen i dag men så varre så kaldt der atte, så begyner jeg å få noe hals problemer såe gikk inn igjen etter jeg hadde hengt opp noen bokser... Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hehe, ser ut til og ha nok skruer i så fall nå da:P kommer sikkert til og knekke 1 eller 2:D Får håpe du blir bra i halsen da, så du får lagt inn en stooor oppdatering!:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Tja mandler litt skruer M10 og M12 ;P Men får taki det å vel :P hehe får håpe jeg blir bra i helga! så kan jeg stå på litt neste uke... Eller håper værtfall jeg blir frisk til nestehelg igjen for da er det 1 uke fri.. da kan jeg få gjort endel ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg