volvo240_2 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Jepp er på Torshov, Funker Bra dem ja:)Morro med sånt i jule gaver da da:D Ikke bare hjemme strikka ullsokker:P Bra det kom en Update her nå:) Hehe ja jeg er fornøyd over gavene og at jeg ikke fikk klær osv :P hehe greit med litt ting man trenger faktisk å ;) Men nå skal jeg ut i garasjen å rydde ferdig å kanskje henge opp det nye "skapet" :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Høres bra ut:) Får ta bilde når du er ferdi da :D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Har ikke bilde :( Mene fikk da rydda rakk ikke henge opp det skapet men det får jeg ta en annen dag :P hehe tar det ikke så tungt.. Kan hende kommer update i kveld... skal ikke love... men kan hende ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Kim kom innom på pizza i garasjen i dag å :P hehe blitt møe pizza i det siste i grunn :P hehe Fikk sparkla litt på koffertlokke og slipa det er vel strax ferdig :) Så fikk lagt litt sparkel og slipa ned antennehullet på v side bak :) Så holdt han litt på med forskjermen men har slått seg litt så må få donka litt inn å sparkle opp på nytt :) Ellers så har jeg drivi å slipa litt på noen penta felger jeg har liggende.. Lurer på om å få bredda de så det blir 7-8cm kant bak å 4,5cm kant forran på de felgene og pulverlakere de hvite men får sjekke opp litt priser osv :) Litt bilder som alltid Sånn sto bilen når vi begynte i dag :) hehe Tok av skjermen igjen så man får lagt den opp så det er lettere å slipe/sprakle på den Grei arb temp :) snart ferdig? :) Ferdig hehe :) Fikk jaggu trøkt i vårs hele den æw! ................... Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe, Ser meget bra ut:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Nå har jeg vært på biltema å handla for 700,- :P burde snart få rabatt der i grunn :P hehe Handla masse div kabelsko 3 ruller med 120 pussepapir et sånn sortiment skap til + litt sånn kjekkt å ha :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe, Og fly rundt på biltema er alltid morro, Kan gå rundt der en hel dag og surre:P Handla der for 5vikinger en gang, syntes godt jeg kunne få rabat å, I det hele tatt få leie en henger:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Biltema er arti det i grunn altså :P Selv om man ikke skal ha noe kjøper man alltid noe der for 500 ++ :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 nå har jeg sitti en times tid MINST og sortert muttere, skiver og bolter... M4, M5, M6, M8, M10 og alle kabelskoene jeg kjøpte på biltema har jeg sortert inn i sortiment skapet :) Blei ganske så bra! :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hørte noe om en "guide" her på forumet hvordan GR A vinga skulle monteres på 240 noen som vet om? link? Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 kim vært her i dag ;) :) Fått slipa å eti å sparkla litt i dag å! :D Kim holder på med fram skjerm Koffertlokke er ferdig! :) legge på et lag med sparkel til rundt der blinklyset var nestegang :) "bare" denne siden igjen men her er det lite å gjøre etter det jeg/vi vet Fikk eti litt i dag å! :P Kim måtte sveise nytt feste til tanken sin i dag og sveise på enderøret i stede for eksos klemma Fikk forresten hengt opp begge skapene i dag ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 i morra kommer det nok en oppdatering! :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Nå har jeg vært på biltema å handla for 700,- :P burde snart få rabatt der i grunn :P hehe Handla masse div kabelsko 3 ruller med 120 pussepapir et sånn sortiment skap til + litt sånn kjekkt å ha :P jeg har handlet der for sikkert bortimot 40.000kr.. du får ikke ei krone i rabatt kompis! derfor det heter BUTIKK;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 jeg har handlet der for sikkert bortimot 40.000kr.. du får ikke ei krone i rabatt kompis! derfor det heter BUTIKK;) Sier orde "ironi" deg noe?:idea: Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Kimba var innom her i dag ( egentlig så var det jo i går nå da men) Å hjelpa til å sparkla og slipa på bilen :) Fikk gjort endel i dag å som vanelig :P Litt bilder værtfall jeg fikk sveisa igjen andre blinklyset og Parr hull igjen men tar det en annen dag ;) Noen bokser jeg fikk av fatter'n godt å varmt! ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg