CaliBreez Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 det er hvertfall ikke jeg som setter på lene marlin for å teste bass(...) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by CaliBreez det er hvertfall ikke jeg som setter på lene marlin for å teste bass(...) har du hørt sangen?? siden du skriver det du skriver så tror jeg ikke det. er du for mye "mann" ;) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 det finnes da grenser.. :) de lagde basstest cder så vi skal sleppe å høre på lene marlin for å teste bass i bilene våre Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 hehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Gå inn på http://www.kkv.no/ der finner du masse fin musikk. Ikke bare god bass, men musikk med et vanvittig lydbilde og en dynamik du bare kan drømme om på absolute music og sånne tullplater ;) kvaliteten på innspillingene er vel blant verdens beste. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Mort Gå inn på http://www.kkv.no/ der finner du masse fin musikk. Ikke bare god bass, men musikk med et vanvittig lydbilde og en dynamik du bare kan drømme om på absolute music og sånne tullplater ;) kvaliteten på innspillingene er vel blant verdens beste. Greit nok at det er bra kvalitet på opptakene der, men jeg ser ikke akkurat for meg en cd fra kkv på full guffe ned rånerstripa:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Ok.. For di av dere som liker og kjøre opp og ned stripa med full guffe på anlegget, er vel ikke kkv rette plassen og handle musikk. Men har du et snev av intresse for god lyd i bil eller hjemme, og samtidig tørr og høre på annen musikk en listepop, syns jeg du skal gi kkv en sjangse. Det er faktisk ikke bare salmer der ;) Masse fin Norsk musikk.. Kari Bremnes er min favoritt :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Dj Hack: Trance mega mix. Fet låt med bra bass! Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Mort Ok.. For di av dere som liker og kjøre opp og ned stripa med full guffe på anlegget, er vel ikke kkv rette plassen og handle musikk. Men har du et snev av intresse for god lyd i bil eller hjemme, og samtidig tørr og høre på annen musikk en listepop, syns jeg du skal gi kkv en sjangse. Det er faktisk ikke bare salmer der ;) Masse fin Norsk musikk.. Kari Bremnes er min favoritt :D Har ikke kritisert dem, syntes det bare var litt off topic her. Tilbake til topic'en: Robert Miles har mye bra punch i rytmene sine. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-MojaV- Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Nelly - Number One ... Siter X - 1986 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Spetakkel albumet har mange fete sanger med grom bass. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Celine Dion - Think Twice - er dyyyp og god Blank & Jones - Desire - Det er råne låt det Leftfield - Africa Shox - Sinnsyk låt (og video) Michael Jackson - Smooth Criminal . Sinnsyk innspilling og frekk bass Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Glemte en værsting :-) 1812 overtyren i DSD nyinnspilling med de orginale kanonene hvor Erich Kunzel dirigerer er helt vill !! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Sanger med god bass i: DMX - Untouchable Sean Paul - Breathe Korn - Freak on a leash <- trykker bra her iallefall :D K'Jon - Miami DJ Quicksilver - Clubfiles one (equinoxe iv) DJ Ross - Lonely (89ers remix) Bass Test - Subwoofer Mix.mp3 :) Baby boy sangen dr dre-put it on me (instrumental) aaliyah-rock da boat <- fin rolig bass Paul van Dyk-_Humate_-_Love_Stimulation_(Lovemix).mp3 + det meste av god rap, litt røff rock med masse trommer og dype gitar riffer :), den beste av den beste trancen ++ :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Mort Ok.. For di av dere som liker og kjøre opp og ned stripa med full guffe på anlegget, er vel ikke kkv rette plassen og handle musikk. Men har du et snev av intresse for god lyd i bil eller hjemme, og samtidig tørr og høre på annen musikk en listepop, syns jeg du skal gi kkv en sjangse. Det er faktisk ikke bare salmer der ;) Masse fin Norsk musikk.. Kari Bremnes er min favoritt :D Er helt enig med Mort her! Mye "spesiell" musikk herfra men også mye bra. Sinnsykt heftig lyd på endel av innspillingene, bl.a. Kari Bremnes. Her har en bass som virkelig viser hva anlegget er godt for, selvsagt ikke den som gir mest trøkk, men skikkelig bass som går MEGET dypt og som er utrolig rått å høre på skikkelig anlegg. Kommer i samme kategori som en av sangene jeg sa George Michael - Spinning The Wheels:) Finnes foresten også mange innspillinger med kirkeorgel som er helt brutale.... går gallant under 20 hz og dette med ekte musikkinstrument og ikke bare noe lagd "kunstig" på en PC:D Kom foresten på en annen morsom sak, Markoolio - Vi Drar På Fjellen. Tror aldri jeg har sett ett basselement bevege seg så sinnsykt som når vi fyrte den opp på en Sunfire True stuesubwoofer, ganske artig Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg