SveinungK Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Jeg har en Toyota Hiace TD 97mod. Varebil. Reg nr: DJ20819. I dag monterte jeg det jeg trenger for å få lys i ekstralysene.. Som jeg ikke har montert enda.. Skulle gjøre det og i dag.. Men da jeg kommer så langt.. Finner jeg ikke orntlig feste til lysene.. Har en skiltplate som kan festes bak skiltet. Men jeg tror festet bak er for veikt. Finnes det noe jeg kan kjøpe som er mer tilpasset denne bilen? Så jeg kan feste ekstralys? Lysene jeg vil bruke er. Hellas rally 3000. Takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Du får lysbøyler til denne bilen. Usikker på hvem som leverer, må godkjennes! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 http://www.bilmateriell.no/abnews/templates/?z=5&a=270 Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Trux er dei som har kulest kufanger til Hiace... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 nja, arctic trucks leverer fine kufangere der xtra lys passer godt inn. Tenkte på slike skiltplater jeg og. De er ganske robuste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 det finnes braketter til ekstralys på hiace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 http://img6.nettby.no/users/t/u/r/turb0kim/files/Pic4333_024.jpg bare skiver under fangeren, sitter som støpt! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg