bjørn vidar Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 jeg fikk et tilbud av radiosalongen i dag, så bare lurt epå hva dere syns om det. pakka var: *Alpine type-r 12'' *En portet alpine kasse. *Harman/kardon monoforsterker, CA1500M. Den skulle klare å drive to av disse subbene vis jeg ville oppgradere senere. De hadde også en annen harman/kardon forsterker som klarte å drive en subb, men den var bare 1000kr billigere. jeg skulle få dette for 6500kr. Jeg har hørt dette annlegget i en lik bil til min og det trøkka godt. Det holder godt for meg ihvertfall. Men det jeg lurte på var om dette er noen grei pris?? Det hørtes ut som et godt tilbud ihvertfall for prisene var: 4990 for forsterker 1799 for kasse 1899 for subb ca 7700krm tilsammen Åssen er prisene på dette ellers rundt om i landet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 helt ok, men tipper det er andre som kan gi deg bedre tilbud.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg