Gå til innhold

ødelagt lmm?

Ranger emnet


David_G

Anbefalte innlegg

bilen min dreiv og fuska og gikk ikke på tom gang, men så dro jeg ut stikket til lmm og da gikk den helt fint bare litt slappere på en måte :P men da er det vell lmm som er ødelagt? og hva kan skje dersom man kjører uten å ha den tilkoblet? går den i nødmodus og bruker fett med bensin elr? og til slutt, noen som veit hvor de lønner seg å kjøpe en lmm?

 

GOLF 3 1996 1,6-100HK.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ødelagt LMM ja, det er som du sier; kobler du ut den går bilen litt slappere men den kjører på litt ekstra med suppe. (Nødmodus) LMM til den bilen får du billigst på skroten...

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey takk skall du ha ;) da får jeg prøve og finne en lmm jeg da, hehe, ringte til røsnes bildemontering som spesialiserer seg på audi vw og dem hadde ikke :S så ser egentlig litt svart på dette må jeg c :S

 

du får inbyttepant på Møller om du skal ha ny

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av kontakten på luftmassemåleren og må med volmeter på kontakt 2 og 3. Husk at

tenningen skal være av for så å koble på voltmeteret og så skru på

tenningen.Spenningen skal være 11v

 

Så skru av tenningen igjen,mål mellom kontakt 1 og 2. NB! Nå skal kontakten være på

og ikke av, du må måle på terminalene fra baksiden av kontakten. Så skru på

tenningen. Og da skal spenningen på tomgang være 1,2v og på 3000rpm skal spenningen

være 1,7v

 

Du kan også prøve å la bilen stå på tomgang for så å ta av kontakten og høre om det

blir noe forskjell da. Blir den værre da så er det ikke noe åpentlyst galt med

luftmassemåleren. Da må man i så fall sjekke bilen med pc og lese av feilkoder.

 

Sikker på at den ikke får noe falskluft da??

 

Dude!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har lmm tilkoblet så fjusker bilen og går ikke på tomgang. men hvis jeg kobler den vekk så slutter den og fjuske og går på tomgang, da må de jo nesten være lmm? men når bilen er kald så går den ikke på tomgang uansett :S noen som veit hva de kan være? kanskje de kommer seg når jeg får bytta lmm?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår