Rotus Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hva er galt? Har en 89 mod open air. Her om dagen begynte ABS lampa å lyse... bremsene fungerte som normalt. Dagen etter var den slukket og null problem. Men nå har den tent på nyt, og vil ikke slukke. Hva er galt, hva må jeg sjekke? Kan noen hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobbess Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 regner med at du mener 98 openair? ;E mk2 open air er vel heller sjelden her til lands, og jeg tviler på at den ble levert med abs! men hadde jeg hvert deg så hadde jeg prøvd å bytte abs-sensorene, disse koster en 250kr eller noe rundt der på biltema! Siter VW Polo GT '85 VW Polo GT '86 VW Polo GT G40 '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo2003 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har du funnet noe ut av dette, vi hadde vår på service og sjekket den, det viste seg å være styre-enheten til ABS'n. Resultatet var at vi måtte bytte hele styre-enheten med aggregat og det kostet over 20,000,- :angry: Siter 2008 Golf stv. Sportline 1,4 122 hk TSI 2003 Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders mk1 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 sykt . håper ikke det er det med min , lyser der og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 At abs sensorene ryker er en vanlig feil på 6n Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 evt at det samler seg skitt i de, så en løsning er ofte å bare rense sensorene :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg