Gå til innhold

Carbon deler - Hvor?

Ranger emnet


Selv

Anbefalte innlegg

Jeg driver å leter sammen med en styling levrandør her i landet..

Det er flere som leverer men det er så mange useriøre aktører slik at det blir liksom en kamp for å få handle hos dem, tullete men sant..

 

Det panseret jeg har sett meg ut er dette fra Seibon:

 

http://www.seiboncarbon.com/pdut_detail_pic.asp?ItemID=567

 

Men jeg trenger fortsatt forskjermene.....!

 

Det kommer sikkert på rundt 10k for bare panseret...

(men det blir ikke så dyrt når en taxi ikke gadd å se seg for før han kjørte ut babyhmm?

 

- Bilen er nok ikke en GP, desverre:( Det er nok bare felgene.. Skal få fiksa en Post om bilen straks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duppen: Er inne på tanken, jeg driver å mailer med en frabrikk i Taiwan faktisk.. Får se hvordan slutt prisen blir, men jeg er itt skeptisk med tanken på å ikke ha noen som helst form for garanti på om det passer eller ikke..

 

Det er utvendige detaljer i denne omgangen.. Som sakt hovedsakelig panseret og forskjermene..

 

magnusjor: supet tips! Har sent mail.. Ser ut som om jeg kan få litt større planer enn det som var i utgangspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig så var jeg ute å sendte en del mail for en litt tid tilbake. blandt annet til fabrikker i alle mulige slags land. Men fant vell egentlig bare carbon panser. Kunne faktisk tenkt meg carbon vinge og karbon i stede for plast skjermer rundt hele bilen. Om noen finner noe som helst så gi meg en lyd.

 

Skal også ta kontakt me diverse fabrikker verden over å undersøke litt selv.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig så var jeg ute å sendte en del mail for en litt tid tilbake. blandt annet til fabrikker i alle mulige slags land. Men fant vell egentlig bare carbon panser. Kunne faktisk tenkt meg carbon vinge og karbon i stede for plast skjermer rundt hele bilen. Om noen finner noe som helst så gi meg en lyd.

 

Skal også ta kontakt me diverse fabrikker verden over å undersøke litt selv.

 

Her har du en carbon vinge http://www.bodykits.com/2545/2640/4076/4077/4078/MINI-COOPER-COOPER-S-02-CARBON-FIBER-ROOF-SPOILER-p-57089.html

hvis det var den du tenkte på...

 

Den plastikken rundt bilen har jeg aldri sett i carbon, det eneste jeg har funnet i nærheten er vel bare leppa på frontfangeren.. Tror det hadde sett drit bra ut om man hadde fått det i carbon:)

 

-Fikk svar fra Edge Performance, de sa at kittet hadde gått ut av produksjon:(

Så da blir det vel ikke det alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJør følgende med de i taiwan.

 

Si at du er villig til å bestille flere om kvaliteten er bra.

Altå er nok sikkert en del andre her som er intressert. Blant meg kanskje. Spør om å få de for kostpris det først eksemplaret.

Da har du fått deg et billig sett selv.

Og om klvaliteten er bra så er det jo mulig å bestille mer.

De pleier som oftest å gå me på slikt for å utvide kundekretsen sin vet du.

 

Kommer jo litt an på tykkelse og stivhet. samt passform og evt fester. Alt dette må jo være bra.

 

Så vær litt kynisk å få d første svært billig i allefall

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det er gjort... Er enda litt skeptisk til å bestille der i fra, sånn i tilfelle det bare er kast.. Spesielt det mad fester, har kommet borti mye rart i den rekka tidligere..

 

men de påstår at de leverer til flere kjente carbondeler levrandører, som blant annet Seibon.. det er ikke umulig, Seibon kjøper fra de fleste leverandørene (tydeligvis:uhhmmwhat?: )

 

Hvis det er bra, så er det lett å få tak i flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår