novise31 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Vi ønsker en sjuseter med litt størrelse og litt plass til bagasje når alle setene er i bruk. Syns Previa er litt for stor og Corolla Verso for liten. Har tittet litt på Avensis Verso'n på nettet, men vanskelig å få helt rette inntrykket. Har tittet litt på nettet på biler tilsalgs, og ser det er flere ulike modeller (importert alle sammen). Er det noen som har noen erfaringer med Avensis Verso og som kan si litt om de ulike modellene? Videre, hva kan dere si om denne bilen vs Ford Galaxy og S-max eller VW Sharan? Har Avensis Verso noen "ny modell"? At de endret noe vesentlig et årstall? Har noen erfaringer med ulike importører av disse bilene - i Trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
novise31 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hallo??? Ingen som kan noe eller er ikke denne nettsiden/-forumet noe aktivt? Skulle gjerne hatt noe svar - noen som kjenner til avensis verso? Innspill til hva man bør se på når det gjelder bruktkjøp? Noen gode referanser på importører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalaxy Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Stakkar. Var ingen som svarte her gitt. Eg er vel eit halvt år for seint ute, har ingen erfaring med Toyotaen, men kjøpte Galaxy for litt sidan. Kva kjøpte du til slutt? Siter Ford Galaxy Owners Club http://www.fgoc.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AvensisD4D Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Avensis Verso ble vel aldri solgt i norge så derfor er alle importert etter det jeg vet. Bilene har samme motorene som stv. og sedan mener jeg så de går godt og usedvanlig rimelig. Har selv en stv. 2007 modell og er svært fornøyd med toyota. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg