smesli Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 vifta til varmeanlegget i bilen har slutta å virke.Merka det her om dagen å da lea jeg bare litt på den varm og kald luft bryteren åsså funka det igjen men nå er det helt dødt.noen som veit hva de kan være?.Bilen er en 525tds 97mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg har bytta en eller to sånne brytere. De korroderer i kontaktflatene innvendig. Husker ikke hva jeg ga for en sånn, men du slipper unna med en 50 lapp på skroten ;-) Litt knot å bytte gi ig med du må ut med hel panelet fult av wire'r og drit, men går greit hvis du er litt tålmodig ;-) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smesli Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 okay;)Da får jeg prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg