Rhaps0dy Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Håper noen kan hjelpe meg med det problemet eg har. Har fått tak i eit instrument med turteller( Har stor klokke no) men når eg skulle sette i det nye instrumente viste det seg att sukkerbeten den gamle hang i var altfor stor i forhold til den nye. Alså den sukkerbeten som skulle inn i instrumente var for stor. Noen som veit kva eg ska gjera??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Rhaps0dy Håper noen kan hjelpe meg med det problemet eg har. Har fått tak i eit instrument med turteller( Har stor klokke no) men når eg skulle sette i det nye instrumente viste det seg att sukkerbeten den gamle hang i var altfor stor i forhold til den nye. Alså den sukkerbeten som skulle inn i instrumente var for stor. Noen som veit kva eg ska gjera??? i instrumentet er det 2 "sukkerbiter" som skal inn.. 1 svart og 1 hvit.. hvis jeg husker riktig.. disse sitter på hver side av instrumentet.. på undersiden.. + speedo vaier da Har du noe anderledes.. har 1,6 selv Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Han har sikker skiftet bare selve turteller? du må nok skaffe deg hele instrument bokksen ny med turteller ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhaps0dy Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 det er den kvite som ikkje går inn. Det er ikkje laga til plass for den sukkerbeten på venstre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Rhaps0dy det er den kvite som ikkje går inn. Det er ikkje laga til plass for den sukkerbeten på venstre side. Hmm.. da ville jeg nok satsa på å finne meg ett nytt ett med plass til begge sukkerbitene... med turteller:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Rhaps0dy Håper noen kan hjelpe meg med det problemet eg har. Har fått tak i eit instrument med turteller( Har stor klokke no) men når eg skulle sette i det nye instrumente viste det seg att sukkerbeten den gamle hang i var altfor stor i forhold til den nye. Alså den sukkerbeten som skulle inn i instrumente var for stor. Noen som veit kva eg ska gjera??? Jeg ser du har Tuteller. Er det en sånn som teller antall tut? :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Tviler på at du finner noen tut teller som passer inn, men når det gjelder turteller så har nok du fått med deg ett konsoll som var nyere en 88-89. For at du, uten å modifisere noe, skal kunne montere turteller i bilen får du tak i turteller fra f.eks. en 87 modell slik jeg gjorde, gjort på kort tid og funker som en drøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg