Gå til innhold

Need For Speed: Undercover

Ranger emnet


torslett

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

hmm.. mente det skulle lanseres 11.nov..hmm....

 

IT avisen : Need for Speed Undercover slippes 20. november til nesten alle plattformer som finnes.

 

Nettvaisen : 18. november braker det løs igjen når Electronic Arts slipper sin årlige oppdatering av den fantastisk populære Need For Speed-serien.

 

Gamer.no :

Need for Speed: Undercover PC

 

Lanseres:20. november 2008

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette spillet ser nokså latterlig ut..

 

http://www.gametrailers.com/player/42055.html

 

Videoen kan oppsummeres slik:

 

"Dumpventil på Porsche!"

 

"Du kan faktisk rygge i dette spillet!"

 

"Du kan stille inn kameravinkelen og justere/rotere den 360 grader!"

 

"Legg merke til at hvert hjul oppfører seg uavhengig av hverandre og avhenger av terrenget bilen kjører på!" (Gratulerer, dette hadde GTA3 som kom i 2001?)

"Nå bruker jeg NOS gjennom svingen mens jeg drifter!"

 

"Vi har jobbet hardt med dette spillet for å få til disse revolusjonære, nye endringene!"

 

"Sjekk hårsveisen min!"

 

 

Jesus Christ, NFS-serien har ikke vært bra siden Hot Pursuit etter min mening. Ta en titt på videoen og få en god latter. Det er tydelig at EA har gått tom for ideer til spillene sine, men det stopper dem ikke i å spy ut spill på samlebånd på rekke og rad. Fysjamei.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. mente det skulle lanseres 11.nov..hmm....

 

IT avisen : Need for Speed Undercover slippes 20. november til nesten alle plattformer som finnes.

 

Nettvaisen : 18. november braker det løs igjen når Electronic Arts slipper sin årlige oppdatering av den fantastisk populære Need For Speed-serien.

 

Gamer.no :

Need for Speed: Undercover PC

 

Lanseres:20. november 2008

 

 

har hukka taki det idag jeg ;)

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det så veldig usansynlig ut...liksom " Now you can drift and hold it long and when you counter steer it just,BOOM!" OMG han har aldri kjørt bil ell? Det var ikke drift engang det var en liten skrens....-.-" som varte i 0.001sekunder...OMG drifting ja..."...Jeg tror nok ikke jeg skal kjøpe det nei.. :crazysant:

1986 Mazda 626 jordebil

1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger

No turbo shit, but still no real power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blidd biig buisiness, ea er stort, og "leverer" spill som sesongvare! å et spill blir ikke bra om det produserers under 1 år! sånn er det bare:) må vell teste det nye NFS bare for morroskyld, bra tidsfordriv i jula :)

MB 190E 2.3 16v -85

MB 307D -87

Polaris IQ 800 -08

 

LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår