Selv Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg ble på kjørt for en stund tilbake siden og saken ser ut som om at det blir del skyld. Det er ikke akkurat i min favør for å si det sånn. Og jeg mener fortsatt bestemt på at jeg ikke kunne ha ungått situasjonen. men uansett, hvordan fungerer del skyld. Betaler man for hver sin bil eller er det slikt at jeg må ut med egenandel på hans bil og han på min? Begge hadde full kasko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hver mann for seg, og forsikringsselskapene gnir seg i henda, spessielt hvis det er samme selskap! :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Samma selskap, selvfølgelig hadde vi det... så selskapet kommer nok til å gjøre det de kan for å få dette til å bli en realitet.. Men så da er det hver mann for seg selv... Ikke noe sånn kryssing tull hos forsikringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg