alek_88 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en 93'audi 100 med 2.0E bensin motor. Når man starter den opp, så går den opp å ned på turtall i ett sett. og når man gir gass fusker den opp og ned. I ene øyeblikket går den rent og i den andre drukner den helt. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Trodde med engang d var en brent ventil når vi starta den opp, men den går jo rent og urent om hverandre, så virker det som den drukner i bensin også. Kan det være kaldstartsdysa som er ødelagt? :) Har ikke fått titta så mye på det se:) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 dra av kontakten på kaldstart dysa,å prøv igjen. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 dra av kontakten på kaldstart dysa,å prøv igjen. ja, det kan jeg ta å prøve på. har ikke bilen her men, det kan jo oxo hende selve dysa er ødelagt/slitt. Skl ta meg en tur på skroten å se om jeg finner noe:) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg