Bandit90 Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hei, var i dag og kjøpte meg en MTX Thunder 1000W classD-mono block bilforsterker, jeg koblet dem på mine Comp kicker Modell C12 å de spilte kjempe bra. Men plutselig sluttet subbene å spille, jeg skjønte ikke hva det var, jeg sjekket alt av sikringer fra batteriet og på forsterkeren, men alle var hel, så jeg er nødt til å spørre noen som er erfaren med disse situasjonene. Lyset lyser i forsterkeren (blinker). Forsterkeren er da skrud fast i subkassen. Har noen en anelse om hva det kan være?. Tviler på at det er forsterkeren som har tatt kveld. Dette er en veldig fustrerende situasjon så vær så snill å hjelp meg som ikke har erfaring med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbrev Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Virker som om du har dårlig strøm kontakt! Hvor har du satt jordingen til forsterkeren din? Siter - Ford Sierra 2,0L 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Sjekk strøm, jord og remote kabla dine. Ettersom lyset på forsterkeren blinker, så har den dårlig kontakt kan det virke som. Og: Lyser forsterkeren standby eller protection modus ? Lyser den i protect er det antageligvis jording. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg