Gå til innhold

Valg av ny bil, golf v gti, 9-3 aero osv

Ranger emnet


ultra81

Anbefalte innlegg

9-3 kontra GTI? 9-3 LETT.

 

Personlig så er det utseende som gjør det for meg, 9-3 er usedvanlig pen med aero styling. Så har du det med sikkerhet, den er vel en av de sikreste bilene du kan kjøre rundt i fra det årstallet? Setene er også fantastiske.

 

Og siden jeg er saab-mann by heart, så er det vel ingen tvil om hva JEG ville valgt. :D

 

Og btw, saab turbo? TRIM! Hirsch leverer jo trim med x antal år garanti til nyere saaber, og om det ikke er ønskelig så har bedrifter som Speedparts, Nordic Uhr og Maptun det meste til alt av saab.

 

Og til sist, så er det den "ulv i fåreklær" følelsen du får av og se på en saab. Er jo i teorien en litt gubbete bil, er ikke så mange "ungdommer" som kjører saab. Desto mer morsommere er det og parkere en 18 åring i en 325 med capsen på snei og anlegget på fult.

 

"Only nice people drive Saabs" Ingen vil mistenke deg for noe..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Direkte innsprøytning og greier! Kan få kjøpe en -84 Volvo av meg hvis det er et mål i seg selv. :) Hehe... Hvis dette er alternativene, hadde jeg gått for Saaben uten betenkningstid. Mye mer bil for pengene, og får lett mye guffe ut av turbomotorene deres. Men vurder en bedre brukt S60 du. Du finner ikke komfort og power som matcher den i VW's program. (Min mening, nå blir det snart grining her...)

 

 

Ja... Med direkte innsprøyting går bensinen rett inn i forbrenningskammeret som på ein diesel, blandast ikkje med lufta i innsuget som på Volvo'n din.

Eg er litt fan av VW, så det er vel derfor eg ville valgt det. Men tenk på det dlik: Det er du som skal kjøre bilen din, ikkje andre. Lykke til!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår