Ghost. Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 hej all i hopar jeg FANT en Garrett turbo i dag i en container uttafor et verksted,,, lurte på siden jeg har lite peiling på turbo er det forskjell på Diesel og Bensinturbo ? hvis ja isåfall hva ? og den lille turbinen inni på fronten av turboet var litt "løs" så jeg tenkte demonetere den frahverandre som om jeg klarer fixe skiten :) eller er det en VEEEELDIG god grunn at den lå i bosset ligna veldig på denne her : edit: tror det er helt make til denne her : Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hvis vifta på innsugssiden er "løs" er det nok en god grunn til at den ble kastet. Er viften løs " ut og inn " eller til sidene ? Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 vel den lille viften er litt løs på sidelengs ikke inn og ut jeg tenkte åpne skiten og bare i hvertfall studere hvordan den turboen er bygget opp ^^ har lite interesse for turbo , siden jeg liker kompressor bedre :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg