Tony_VAG Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Har en 2005mod 1,9 tdi som de 3 siste dagene plutselig mister draget i bilen. Er ikke noe drag i oppoverbakkene og kan ha gasspedalen i bånn uten at noe skjer. Når jeg stopper og starter igjen er alt som det skal være. Noe som vet hva dette kan være for noe? PS; Jeg har en viftereim som skriker. kan det være pga. det? Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 kan hende at bilen er gått i nød modus. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 og det vil si? Må den inn på Møller da eller kan jeg fikse det på egenhånd? Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 må sjekke dette gjennom en diagnoseprogram. du kan kjøpe et diagnose apparat selv, å lese av feilen, eller du kan sende den inn til møller, men da kan det fort bli dyrt! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Luftamssemåleren kan være feilen. Men du burde få tatt en diagnose. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Har du forresten justert noe på turbotrykket? Kan forresten være at dieseltrykket er for lavt i forhold til turbotrykket... Og som nevnt ovenfor, så kan det være LMM. Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Luftamssemåleren kan være feilen. Men du burde få tatt en diagnose. Var det Møller regna med også. Fikk time 10 oktober så det blir fiksa da. En kamerat av meg trodde hjernen i bilen måtte byttes. Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 er nok bare en feilkode eller en morken slange så ikke noe å bekyre seg over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 er nok bare en feilkode eller en morken slange så ikke noe å bekyre seg over Vis det er feilkode så vil jo motolampa lyse. Morkenslange på en 05modell bil eehhh... (?) Sier ikke mer jeg... Luftmassemåleren har jeg trua på. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg