Scampi Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hoi! La merke til at jeg plutselig mangla noen liter med spylevæske på min E36 touring, samt det lukta rimelig sterkt når bilen hadde stått i sola en stund. Tar jeg feil, eller går slangen med spylevæske til bakruta under passasjermatta? Kan det være denne det er lekkasje i? Kan det være lekkasje i selve tanken slik at dette renner inn i bilen? Hvilke andre steder kan det være? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 framme ved lyktespylerene eller ved motoren til vidusspyleren kan det og vere. men er det inni bilen det lukter eller rundt? Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Jeg har faktisk ikke lyktespylere :P Men ja, det er inni det lukter, og matta på passasjersiden er våt. Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg