elrohir89 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hei skulle ha byttet taket på caben min i og med at det jeg har nå ser ut som en ødelagt fillerye, har fått tak i nytt tak men fyren som skulle gjøre det for meg feiga ut...Lurer derfor på om noen her vet om et sted på Sørlandet hvor de kan bytte et tak på en Golf Cab III til en ikke så alt for dyr penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 http://www.cabrioservice.no/ disse tar 5700 for nytt tak og monteringe så skal nok ikke ha mye for kun montering. Holder til i Stavern Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elrohir89 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 tusen takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg