Brino90 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Har en 95 mod mondeo combi. Det er en sånn klakkelyd av no slag bak når jeg kjører på ujevn vei eller smådumper.. jeg har skifter all foring og festet alt løst i hjulbørnnen.. Noen som har noen forslag på hva det kan være? Takk for svar : D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 knekt fjør kanskje. kan også være at stab staget er såpass slitt, at det ikke hjelper med nye foringer, kan hjelpe med å ta noen runder med tape irundt staget før du setter på foringene. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 hvis du har skiftet eksospotta så kan det være den som dunker litt i bakhjulopphenget. var sånn på min da de monterte den ene bøyen skjev. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Takk for svar, skal sjekke det : D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 finner ikkeno som kan være klakking på, har festet potta.. :S BuMP ^^ Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Sjekka at du ikke har knekt en fjær altså? Høres veldig ut som det. Evt at hele dempertårnet ditt har rusta i stykker da, hehe. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg Fant problemet! :D det var at den gnissa sikkert i låsen til bagasjen, så jeg tok å smurte det med tjukk fett, da ble lyden borte :D for alle som har ei klakking bak, burde sjekke bagasje låsne og smøre den :D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg