Gå til innhold

Annlegg i Russebuss!

Ranger emnet


Celica lover

Anbefalte innlegg

Beklagelig nok enda et innlegg om russeannlegg.

Men jeg trenger noen anbefalinger. Budsjettet ligger på 30.000kr

Det er en buss :P å så klart er masse bass inne i bildet.

Jeg vil veldig gjerne vite litt om hvor jeg burde plassere det også, så jeg kan få et godt lydbilde. :)

 

mhv.

celica lover ;)

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bass=Kicker

 

Ja, masse fæl bass, men det er kanskje ikke så nøye i en russebuss..??

 

Hvorfor bruke så mye penger på noe dere bruker et par tre måneder... Jeg ville kjøpt 8stk dynabel DY9712, til en samlet pris på rett under 3000kr, og kjørt 4+4 stk på hver sin soundmagus x-1502... Så ville jeg fylt på med 4par 6,5" rund i bussen, på en kraftig 4kanals forsterker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor du skal plassere dette kommer vel ganske mye ann på hvordan utformingen av bussen skal være. Ett oppsett med med noen 15" og litt 6.5" koax er en grei løsning i en buss, det finnes en haug med produkter å velge i mellom med det budsjettet der.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor du skal plassere dette kommer vel ganske mye ann på hvordan utformingen av bussen skal være. Ett oppsett med med noen 15" og litt 6.5" koax er en grei løsning i en buss, det finnes en haug med produkter å velge i mellom med det budsjettet der.

 

Jeg har ikke sett bussen enda, så det med plassering er jeg ikke helt sikker på. men for øyeblikket er jeg mest intressert i anbefalinger :) så skal jeg nok se bussen snart og komme med litt andre spørsmål ;)

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår