Corollalex87 Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 er akkurat det som er problemet. penger er ikke min sterke side siden jeg har tatt opp 100%finansieringlån på 1.2mill til leilighet, så blir evt de resterende pengene jeg får igjen for Corollaen (65 000,- til 72 000,-) og evt høyne det lånet opp til 100 000,- men det må ikke nødvendigvis å være mr2 eller celica, men toyota har ganske robuste biler som går mil etter mil :P Siter Toyota Corolla Stv Terra sport 1999 - still going strong Ford Sierra 2.0L CL 1988 - R.I.P *Burn Rubber Not Your Soul* - http://WWW.STREET-GARAGE.COM - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Det er iallefall noen fra norge som har bygd turbo paa HELT lik bil, 1.3 literen i stasjonsvogn :) Er et par aar siden jeg leste om det, var film og greier. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg