vectraturbo Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 ka anbefales av disse bilene? i kjøre egenskaper å kraft i motor. osv.;) jeg er så u sikker på hvordan av de 2 modelene jeg skal velge så ka anbfaler dere? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Bmwen er jo 10 ganger kulere. Hvilken motor er det du skal ha? 136hestern (Bmw)? Med en chip går denne OK. Ikke i tvil om hvilken bil jeg ville valgt. Bmwen helt klart! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraturbo Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 det er en 136 hk motor jeg tenkte på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraturbo Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 flere meninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 e46 320 diesel (150hk) med mpakke er knall fint!! ville valgt det fremfor en passat Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 passat uten tvil. BMW er for pakkiser. Ser for jævlige ut. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 heilt klart passat =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraturbo Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 hehe;) veldi delte meninger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Få deg no iallfall forsikring som dekker ok leiebil hvis du kjøper passaten. Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Begge er fine biler! Men en passat kan du få jææævelsk fin med små enkle grep! ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Det kan du få bmw`en oxo til å bli... Hadde valgt bmw`en uten tvil.. Bmw er flinke til å lage biler som er morsomme å kjøre.. Tipper disse 2 herremannene over her ikke har prøvd bmw siden de kommer med sånner teite kommentarer som; bmw er for pakkiser..! 18 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Har ikke sakt en drit om BMW.. Jeg er passiv, og sier begge er fine biler.. Artig og se fanboys bli sur.. Haha! :D Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Passat med div stæsj: Bmw med div stæsj: Ikke så vanskelig valg.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Nå har jeg passat selv og er veldig fornøyd med den som en hverdagsbil. God å kjøre og billig i drift. Men her er vel ikke akkuratt bmw`en tapt bak mål heller. Synes du nevner litt lite om passaten, men regner med at det er en 1.9tdi 4motion tenker på. Du nevner heller ikke om det skal være stv eller sedan, ditt behov for plass osv. Men om du ikke har et ekstremt behov for den lille ekstra plassen tror jeg at jeg ville valgt bmw`en vist jeg var deg. Mvh Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Passat med div stæsj: <bilde> Bmw med div stæsj: <bilde> Ikke så vanskelig valg.. :P Blir jo en litt teit sammenligning.. Kan jo ta det på denne måten også: Passat med stæsj: Bmw med stæsj: Men for all del, flamer ikke bmw`en her. Begge bilene kan bli sykt pene med litt stæsj (så lenge den som setter det på eier smak) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg