Fire&Ice Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 trenger en lykt til førersiden, skal på etterkontroll til eu-kontrollen og dette er det jeg mangler. da reflektoren på fjernlyset mitt er for matt. noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i ? eventuellt en brukt en? vet de selges nye for 3500kr på NBS, skulle gjerne hatt noe billigere Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Titt litt her :) kommer alltid noe nytt der :) http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=118 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Fikk ikke mangel på min pga matt fjernlysreflektor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulus Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 jeg har 92 mod s4 linselykter tilsalgs (nye i eske) skal få de billige. pm om du er intrisert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 du har pm Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg