Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Jeg har jo ikke peiling på hvordan jeg kan legge ut bilder her! Har jo spurt engang før også, men har ikke fått noe svar. Den eneste måten er å legge dem på en server/konto og linke inn bildene med knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Jeg har jo ikke peiling på hvordan jeg kan legge ut bilder her! Har jo spurt engang før også, men har ikke fått noe svar. Send meg bilder i mail du, jontepop@online.no Så skal jeg legge dem på server og linke dem til denne tråden! :) Klem Jonte :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Send meg bilder i mail du, jontepop@online.no Så skal jeg legge dem på server og linke dem til denne tråden! Klem Jonte Cool Jonte! Jeg sender deg bildene! Takk skal du ha!! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg