taxidriver Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 råeste bimmeren jeg har sett, den første bimmeren som har fått meg til å få lyst til å kjøpe det også;).. stå på videre med nye prosjekter og lykke til videre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Fristendes yummy <- som sagt har jeg jo felgene og anlegget til den =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Yes taxidriver da er det bare å slå til!! Den er til salgs vet du ;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 qee: har anlegget og felgene til den? Det følger med RÅE 19'' skrudde på sommer og 17'' M3 på vinter. Det er masse tver, dvd, playstation, GPS navi, største bmw anlegget. Men jeg har ikke bygget noe mer lyd for det har ikke vært min første prioritering. Men har du anlegg liggende så er det bare å slå til! Du finner ikke maken bil til denne! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Er det noen som vet hvordan jeg legger ut bilder her? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by BIMMER BOY Yes taxidriver da er det bare å slå til!! Den er til salgs vet du ;) ikke frist da... hehe.. hadde jeg bare hatt penger til det så hadde jeg ikke tenkt så veldig lenge på det.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Det er vel lov å friste he he:D Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg får noen bilder av interiøret til helgen, så da kan jeg legge dem ut Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 :D Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 nice bil ja wasif... nytt prosjekt på gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Nei ikke enda! Må først selga den jeg har (hvis jeg gidder da);) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Det er bilde av standen vår fra siste gatebil i nyeste bilsport. Men kan også se bilen min der:D Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 :) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hva er vitsen med å poste smileys hele tiden? Host heller opp noen bilder. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Jeg har jo ikke peiling på hvordan jeg kan legge ut bilder her! Har jo spurt engang før også, men har ikke fått noe svar. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg