BIMMER BOY Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Jeg vurderer å selge min 2001 bmw 323 Ci individual 2,5 coupe ca 50000 km med service hefte! Bilen har massssssssssse fabrikk montert utstyr som: el. sports stoler i tani rød skinn med memory, orginal tv med GPS navigasjon, bordcomputer, radio, kasett og cd-skifter, integrert BMW gsm mobiltelefon, multifunksjons ratt, tre interiør, armelene foran og bak, nakkeputer foran og bak, el. gardin i bakruta, 4 el. vinduer, el. oppklapping av speil, anti spinn, tilt og teleskop ratt, anti spinn, xenon lys, kromline exteriør og masssssse mer!! av ettermontert utstyr har bilen bl.a 3 tver itillegg til den orginale, dvd spiller, playstation, 19'' EKTE skrudde på sommer, 17'' orginale m3 på vinter, supersport eksos, justerbar understell (20-80mm), hvite blink foran og på siden + helt hvite bak lykter, komplett styling kit fra Rieger, Hamann, AC-SCHNITZER og flere, div. M3 deler, Komplett sports bremser: EBC sports skiver foran og bak+greenstuff klosser foran og bak, tv sperra på orginal tven er fjernet + masse masse mer! Bilen er MASSE premiert bl.a 1. plass best bmw, 1.plass beste shine. Bilen ble i oktober invitert til europa utstillingen i finland og vant DER også :skaal: Det har kommet reportasje om bilen i motorbørsen som ukens gatebil og det kommer flere, bl.a i right on og bladet mann. Høy prisklasse. Ring for mer info. på 90 77 13 21 Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Bilen går også under navnet MAD TOY http://www.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=351999 Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 bilen er utrolig pen,og bør sees og prøves(nyyytes);) gutten har bruk store summer på bilen ,dsv seriøst bygget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Men alle pokalene jeg har vunnet med denne bilen og at den vant i finland sier sitt! men somsagt det er din mening! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Takk for den dada! ;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Finnes det bilder fra innsiden av bilen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Finnes det bilder fra innsiden av bilen? Jeg har ikke noen bilder fra innsiden sånn i farta, men skal ordne noen. Skal prøve å få tatt noen. Det er ihvertfall et bilde av innsiden i gatebil repportasjen om bilen! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 du bør legge med ''selges over xxxxxxx'' så slipper du masse unødvendige telefoner. skal si dere ha fått det bra til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 takk for den Håkon A:) Vi prøver å gjøre vårt beste!! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 kult at noen av dere fra SB joiner forumet også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 jeg har tenkt lenge på å joine forumet, men har bare ikke tatt meg tid til å registrere! Jeg har sjekket litt rundt i forumet, det er nok noen tullinger her men de fleste virket som greie folk , så da var det bare å joine!!;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 har enda ikke fått noen bilder innen fra men jeg tror jeg skal klare å mekke det idag. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Ja vi blir flere å flere fra Team S-B her nå foreløpig bare to tror jeg.Men det eneste som er synd er at Smykket til Team SB skal selges (Mad Toy ). Men vi har jo noen Ess i ermet til neste treff :D :D . Som sagt det denne bilen ikke har er ikke verdt å ha i en bil. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 :) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Arnie Ja vi blir flere å flere fra Team S-B her nå foreløpig bare to tror jeg.Men det eneste som er synd er at Smykket til Team SB skal selges (Mad Toy ). Men vi har jo noen Ess i ermet til neste treff :D :D . Som sagt det denne bilen ikke har er ikke verdt å ha i en bil. Morn du... det er vel ikke Arnis i andre enden??? Mener å huske at jeg så deg på gatebil i september... send meg en pm Hilsen Tom Hansen Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg