Gå til innhold

Norges Råeste bmw vurderes solgt

Ranger emnet


BIMMER BOY

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min 2001 bmw 323 Ci individual 2,5 coupe

 

ca 50000 km med service hefte!

 

Bilen har massssssssssse fabrikk montert utstyr som:

el. sports stoler i tani rød skinn med memory, orginal tv med GPS navigasjon, bordcomputer, radio, kasett og cd-skifter, integrert BMW gsm mobiltelefon, multifunksjons ratt, tre interiør, armelene foran og bak, nakkeputer foran og bak, el. gardin i bakruta, 4 el. vinduer, el. oppklapping av speil, anti spinn, tilt og teleskop ratt, anti spinn, xenon lys, kromline exteriør og masssssse mer!!

 

av ettermontert utstyr har bilen bl.a 3 tver itillegg til den orginale, dvd spiller, playstation, 19'' EKTE skrudde på sommer, 17'' orginale m3 på vinter, supersport eksos, justerbar understell (20-80mm), hvite blink foran og på siden + helt hvite bak lykter, komplett styling kit fra Rieger, Hamann, AC-SCHNITZER og flere, div. M3 deler, Komplett sports bremser: EBC sports skiver foran og bak+greenstuff klosser foran og bak, tv sperra på orginal tven er fjernet + masse masse mer!

 

Bilen er MASSE premiert bl.a 1. plass best bmw, 1.plass beste shine. Bilen ble i oktober invitert til europa utstillingen i finland og vant DER også :skaal:

 

 

Det har kommet reportasje om bilen i motorbørsen som ukens gatebil og det kommer flere, bl.a i right on og bladet mann.

 

Høy prisklasse.

 

Ring for mer info. på 90 77 13 21

Member of Team SB (THE REAL ONE)

 

 

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Arnie

Ja vi blir flere å flere fra Team S-B her nå foreløpig bare to tror jeg.Men det eneste som er synd er at Smykket til Team SB skal selges (Mad Toy ). Men vi har jo noen Ess i ermet til neste treff :D :D .

Som sagt det denne bilen ikke har er ikke verdt å ha i en bil.

Morn du... det er vel ikke Arnis i andre enden??? Mener å huske at jeg så deg på gatebil i september... send meg en pm Hilsen Tom Hansen

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår