Simenand Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Bryteren i døra til lyset ser ikke ut til å virke. Lyser ikke når jeg åpner førerdøra, kun alle de andre. Ganske lett å glemme lysa:uhhmmwhat?: Hvor sitter denne bryteren? Sitter den i låsekassa, har sett sånn ut når jeg har sjekket på de andre??? Bilen er en 99 modell... Noen som har ett tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 altså "door funksjonen"? slik at lyset i kupeen kommer på når du åpner døra? ;p Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenand Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 altså "door funksjonen"? slik at lyset i kupeen kommer på når du åpner døra? ;p Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Den sitter inni låsekassen. Pleier å være et loddepunkt inni der som er dårlig.. du kan kanskje klare å lodde den på nytt, men som oftest må man bytte låsekassen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Prøv å dunk litt i døra og se om lyst tenner igjen. Hadde samme problem på golfen min i nærmere ett år. Plutselig en dag så funket det igjen, og har funket i noen måneder nå.. Er som sagt dårlig lodding som er problemet, så lar seg fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg